Jumaat, Januari 18, 2008

"Kenapa ehhh??? "

Kenapa eh??? Kenapa bila aku breakfast, aku jadi makin lapar before lunch hour?? siap menggigil2 tu, tapi bile tak breakfast..ok jek... Lagi kalau puasa, mcm tak rase apa pun, so apa nak buat ek?? Puase tiap2 hari?? Atau kalu tak puase, ade ke method lain nak solve masalah lapor before lunch hour sampai tahap menggigil??? erkkkkk....
Tapi kalu tak makan mmg la lapor, selalu aku tgk kalu org pompuan, mesti ade mcm2 makanan atas meja diorg seperti biskut2, kekacang, coklat, buah epal pun ada... means diorg tak mkn byk, tapi kerap la kot.... maybe cara diorg ni bole dipraktikkan.... so nanti meja aku jadi cam meriah gitu kan?? Ni aku baru terjumpa makanan punya 'architecture' hehehehe.... teringat dulu mase subjek penampilan diri kat matrix, kene buat makan cenggini, ikut protokol, pastu bila kat uitm plak, kawan2 yang budak2 'hot cat' (hotel & catering) kalu tak silap la, diorg ni selalu jemput aku makan utk subjek diorg la, so kira aku ni jadi guest, padahal makan jek, take 2 hours tu, mak datok, sebab dia serve one by one, mmg ikut protokol btul la...so aku pun kengkononnya ikut la protokol, tapi selalunya aku main bantai jek..hehehe... rumit gak sebenarnya nk mkn cenggini kalu tak biase, tp aku tgk org yg mmg hari2 ikut protokol tu, no problem jek... So, untuk mereka2 yg tak tau tu, nie aku share la architecture makan ni utk korang & aku skali, sbb aku pun tak berapa tau pasal nie...
check it out !!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lorr dib jgn la smpai x bfast..
with bfast u can perform better..
pg2 tu ko minum oat ngn susu tepung low fat pun ok dah.
pg2 tu jgn mkn smpai kenyang sgt..
takat alas perut jer.
uuu x elok tu kalo lapo tahap menggigil.. bleh jd ko mkn byk ms lunch. mkn sket2 tp secara kerap lebih baik dr ko mkn byk sekali gus.

ESPNsoccernet

"CeRpen SiTe"