Khamis, November 01, 2007

"server lembab seh.....stuck la kije aku..."

hai..apela nasib arini...server slow gile, semua nak run journal import la plak, dah tu kije aku stuck la beb, tadi swee lien dah pesan make sure data TN for Apr-07 period kene upload dalam DMI2 n backup jadi UAT4 isnin depan 5th NOV, so sabtu ni kene stat, waaa...sabtu pun kije beb, xpe2 guwe bole dapat cuti ganti nih, hehe, bole cuti kat kampung seminggu lagi gamaknya kalu aku banyak wat cuti ganti nih... Claim pun da anta kat kak liza, harap2 clear next month, hehe..banyak tuh.. RM***.00,maklum la kaki bersimen so banyak la kene bayor,dah la pakai duit aku dulu, pokai aku time raye, xpe... bole wat beli barang2 nanti pakai duit nie..so da settel satu masalah, hehe...malam td layan novel sang ratu tu, sedar2 da kul 4 pagi, mmg sembab la mate pepagi cenggini.. tu pun lepas layan FM08, tactic aku da x berkesan nie, lawan team sengal2 pun menang tipis jek..how come??? nanti la aku pk.... big bro ajak pi umah dia sabtu nie kat s.alam, ada projek baekk la tu kot... dan yang paling best weekend nie ARSENAL VS MAN U-kayu, hopefully victory for gunnerss... gambatte ne...hoho dah la aritu time lawan LiverFool xde luck, patut boley menang 3-1 beb, tp da xde rezzeki nk wat canne kan??? what's over is over beb...

Tiada ulasan:

ESPNsoccernet

"CeRpen SiTe"